neljapäev, 23. september 2010

Aeg ei peatu, ei-ei

Augustimasendusest on märkamatult saanud värviline september. Lisaks algas täna sügis.
Olen aru saanud vaesuse ja rahatuse tohutust vahest. Ja aru saanud, et vaene ma ei ole. Rahatu paraku küll. Hetkel.
Olen usinalt nokkinud oma asja ajada, milleks on BLOGI, mis kõneleb silmade tervise, prillide ja kontaktläätsede teemal. Vaatan ja mõtlen, ehk kujuneb sellest midagi head, seal käib juba praegu rahvast lugemas :)

Tegelikult on peale selle ja hiljutiste kurbade sündmuste veel igasugu tegemist olnud.
Sain esmakordselt kokku oma poolvennaga, kes üpris toredaks nooreks meheks osutus.
Käisin seenel - soovitan kõigile, kel vähegi võimalik ja huvi. Seeni on tõesti kohutavalt palju.
Olen tänaseks koolis ära õiendanud juba 2 arvestust. Hetkel toimetame nägemise uurimise seminaride-praktilise õppega.
Ühe aine käigus sündis mõte uuendada Eesti Optometristide Seltsi kodulehte, ning seegi on nüüd osaliselt teoks saanud. Aga eks üks koduleht on nagu Tallinna linn - ei ole nad ju kunagi päris valmis.
Möödunud nädalal tekkis idee minna Tallinna väisanud prikk Tre Kronor pardale uudistama, Sai seegi tehtud, lastel oli huvitav ja omalgi.
Homme plaanin minna lastega Teadlaste Öö üritustele AHHAA keskuses. Varsti pean käsile võtma silma anatoomiat käsitleva konspekti ja selle pisut söödavamasse-loetavamasse konditsiooni kohendama. Idee on selles, et asi võiks minna kooli raamatukokku laenutamiseks. Aga eks näis, mis sest saab - see pole üksi minu otsustada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar