kolmapäev, 29. mai 2013

Iga-aastane suursündmus: kirjalik postitus blogisse

Näen, et viimati kirjutasin teemadel siia 4.juunil möödunud aastal. Teen siis oma uue iga-aastase postituse - kokkuvõtte möödunud aasta tegemistest.
Kui aasta 2012 esimene pool möödus peaasjalikult igasuguseid jamasid klaarides, siis teine pool üsna töiselt. Kontrollisin silmi ja tegin sellega ära oma erialapraktika ning lõpetasin viimaseid sabasid koolis. 
Aasta lõpp oli tormiline, sest kaks pisemat suutsid hankida kuskilt viirusliku kõrvapõletiku paaripäevase vahega. Pärast nädalast ravi kodus antibiootikumidega määrati neile veel haiglaravi ja nii veetsid mugulad oma jõulud haiglas. Suur vend oli nõus pähe tõmbama päkapikumütsi, et neile jõululaupäeval pisukest rõõmu teha ja isegi Vägaa Tõsine Isand ilmus kuppelmaastiku metsasügavustest välja, et haiglasse visiit teha. Mis oli temast kena.
Käesoleva aasta jaanuaris sukeldusin sajaga õpingutesse, et lõpueksamiks valmis olla. Vahelduseks üritasin natuke suusatada - esmakordselt 20 aasta jooksul. Pigem nägi see välja küll kui võsa vahel räsimine, aga õppematerjali kohal küürutamisele oli siiski tervitatvaks vahelduseks. Eksam läks muidugi hästi ja minu suureks üllatuseks tehti teatavaks, et lõpetan cum laude. Äge! Aga ma ei tea, mis selle teadmisega nüüd peale hakata.
Paar päeva enne lõpuaktust tuli mulle tööalane pakkumine, millest oli raske keelduda, mis päädis sellega, et nüüd ma enam silmi ei kontrolli. Millest on kahju. Aga samas saan ma iga päev koju minna enne viit õhtul, ning mugulate ning hobidega tegeleda.
Pilte olen teinud, koguni kahel fotoretkel käinud, LAF2013 oma pilte saatnud, Naiskodukaitses sõdurioskuste baasväljaõppe läbinud, Maijooksul käinud ja muidu aktiivne olnud
Ja nõnda see elu ongi tiksunud, varsti on jaanipäev ja siis hakkab elu jälle sügise poole veerema. Nagu igal aastal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar